18. kesäkuuta 2012

harry potter ja vitutuskäyrän nousu

(PÄIVÄKIRJAMERKINNÄSTÄ. kirjoitettu 19.6.12 klo 07.25)

paikka-jota-en-mainitse-nimeltä
tuo mieleen seuraavat yksittäiset sanat:
- suru
- pettyms
- kaukana
- vastenmielinen
- ruma
- AHDISTAVA

mitä kauemmin olen sieltä poissa, sitä ilosemmaks tuun, ja nyt oon päättäny viettää siellä juhannuksen _vapaaehtoisesti_.
plussa juttu siellä on elina.

tiedän
etten voi syyttää yhtä helvetin paikkaa kaikesta, tai oikeastaan voin, mutta on typerää purkaa aggressiota, pelkän juhanus vieto paikan sijainnin vuoksi.

(tää kuulostaa vähän pelleltä. meinasin blogittaa tän asian, mut väliin jää. olis se noloa.)

mut silti.

jos niputetaan plussat ja miinukset:
- huonot fläshbäkit
- ihmiset joille pitää teeskennellä :] *teko hymy, jonka takana "voe vittu" -ilme*
- menee rahaa
- se on niin pieni paikka
- työt väsyttää, ei huvita humala ny (!)
- ei lomailu aikaaaaaa
- ei tanea :(- jo eka ajatus siitä paikasta on: EI. AHDISTAA.
- ei saunaa, ei mökkijuhannusta

+ elina

vittu.

mä tiedän, että jos feidaan se on perseestä elinalle, enkä voi aina päättää lopettaa olemasta yli-kiltti ja ryhtyy tuhmaksi tämmösellä hetkellä.

kuulostaa vammaselta, mutta totta joka sana.

toisaalta
, jos tekisin "perus-ruutit", eli soittaisin keskiviikko iltana, eiku ei ei ei. en mä perus-ruutina tietenkään soittais. kirjoittaisin jonkun 8/8 pitusen tekstarin joka sisältäis noin sata kertaa sanan "anteeks", 50 kertaa "sori" ja silleen fifti-fifti "mä pahoillani" ja "valitettavasti".

niin mitä mä sit tekisin juhannuksena?

mulla olis syyllinen olo, koska saisin elinan vihat, oisin pettyny kuin papu. mulla olis paha olo. en varmaa poistuis kämpästäni koko pidennettynä viikonloppuna. pelkäisin et se paistais kilometrien päähän jollakin spottivalolla että "ruuti teki sen taas!"

en mä vittu tiedä. olis pitäny heti sanoa et "ai jurvas?! JOOEI!"

EI, miten vaikeaa se on sanoa? miks vitussa se ei vaan tuu................................

ristiriitainen olo. kuin olis pallo empatian ja itsekkyyden pingismatsissa.

mä en halua tuottaa pettymystä kellekkään. en elinalle, en itelleni, mutta onko tässä mitään "oikeaa ratkaisua?"

mä oon ihan saatanan hukassa.

jos elina lukis tän, se olis sillee,
"no jää vittu kotiis sitten"

syystäkin. kuka urpo päivittää blogia kun sanois suoraan. hahhaa, mutta minäpä on tuota taida.

mä olisin itsekäs ja epäreilu. mä en oo tosiaan käyny paikassa-jota-en-mainitse-nimeltä muutamaan vuoteen, ja elina on käyny tampereella sen vähintään kerran vuodes.

se olis vähintään mun vuoro.

plus oon eheämpi ihminen kuin silloin, ku sieltä lähdin.
vai olenko?
ainakin vähän.

eikä ne tapa mua siellä. perään saattaa huudella, mutta that´s it.
kestänkö mä sen?
kestin sen viimeks 5 vuotta sitten, onko siitä jotakin muutosta tapahtunu.

mä en vaan halua ajatella, mitä ne ajattelee
"se on yhtä ruma ku ennenki"
"ei vittu, miks se on täällä?"

toisaalta
mä oon lähteny meneen sieltä.
ne ei.
siellä ne rakentaa vieläkin niiden pikkuelämää kurikan kuntaliitoksen osana.

VOE VITTU.

mulla ei ole siellä paikassa ku elina.

ja mä tiedän, etten mä sinne kuole.
mut mä oon murehtinu tätä jo kolme viikkoa.

onko se tän arvosta?

meen nyt takas nukkuun. ugh. ja öitä.

p.s. voisko raine tuoda japanista EIn?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti