8. joulukuuta 2011

bang bang shoot 'em up, the party never ends

ja niin toiminimi maire & leila co. starttaa huomenna taas. eilen vähän lämmiteltiin muutaman tunnin kestäneen puhelun aikana. ihan liikaa on tapahtunut ja asiaa vaan löytyy, mistä täytyy avautua. eikö parhaan ystävän kanssa puhelointi oli loistava poissaolon syy, jos hyvän yön toivotukset ja puhelun katkaisu tapahtuu klo 02:00?

musta ainakin on. äh oli mulla oikeekin syy: juha seppälän ei kenenkää maa. siellä se lorvii nyt mun lattialla 40 sivua luettuna. olenpa kaksinaamainen. vielä pari blogimerkintää sitten selitin, kuinka on tyhmää jättää annettuja koulukirjoja lukematta.

no nyt kävi näin. ja hei, mä oon abi. kunhan pääsee läpi, niin ei ole muuta murhetta.
***

kun nyt näin blogitan, niin on helppo päätellä että olen pitkästynyt. ihan oikein. toinen syy voi olla että pakoilen jotain velvollisuutta sekin on totta.
pirulauta tuota siivoamista ja sitä suurta kynnystä aloittaa se. kyl se paniikki iskee varmaan huomenna ja sit saa jotain aikaan. nyt on vaan sellainen olo taas, että mikäs täs ollessa. sama varmaa ilmenee myös nyt viikonloppuna. jee enkun lukemista, ja woohoo alkava koe-fuckin-viikko. yhtään ole nyt pomppufiilis.
kyllä se stressi jossain vaiheessa kuitenkin pomppaa päälle, niin ei ihan vielä.

no niin nyt on taas tarpeeksi armon aikaa annettu. vedetäämpä tuo lämmin litku, joka hellittää päänsärkyä naamariin, ja sitte mennää!
..jos mennään..

p.s. RIP DIMEBAG 1966-2004

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti