17. huhtikuuta 2011

i'm right here where you want me to be - fighting with myself

"iltaa. saatiin juuri ratkaistua murusen kanssa sänkypoliittikka. nyt minulla on viiden euron arvoinen sänky kotonain, ja tällä jenkki armaani. ehkä nyt untakin saattaa tulla"

niin mä kuvittelin, mutta ei kun piti pitää omat vaalivalvojaiset ja puhua politiikasta ja uskonnosta. se onneks sai jäädä nukkumaan, eikä herätä aamu kasilta. noh omapa oli vika. katsotaan hamassa tulevaisuudessa jos se unimatti tulis kolkuttelemaan.

tänään oli hoitoneuvottelu, ja kaikki sellaiset tahot, jotka on mun tulevaisuudelle oleellisia ja kannattamassa mua eteenpäin, oli siellä. ei siis henkilökohtaisessa tuki mielessä, vaan sillä tavoin pidemmällä tähtäimellä tätä touhua katsoneita ihmisiä; opo ja aapo. tosi liikuttavaa, että ne oli siellä. tosiaan huolehtimassa, tulevaisuudesta, tekemään lausuntoa ja sen sellaista. kun se palaveri oli ohi - joka meni oikeesti tosi hyvin, onnen kyyneliä vaan sateli mun silmistä. selkeää muutosta on tapahtunut. sellaista mitä ammattilaisetkin allekirjoittavat. peli ei ole menetetty.
***

tänään banaanivaltio kesäteatterin reeneissä, tai no oikeastaan kässärinkasaamis tilaisuudessa. en oikein tiedä. lastenteatteri jossa on kokaiinia ja aseita? muutenkin idea on vain yhden miehen päässä, eikä tarpeeksi pitkälle mietitty. toki se tusota vielä aukeaa ja tässä kohdassa heitetään vasta äärimmäisyyksiin vietyjä ideoita, mutta jaa-a. vähän näyttää siltä että jätän tän prokkiksen väliin.

heidi oli tuossa hetki sitten käymässä. kiva viettää hänenkin kanssa aikaa. oikea tyttö päivä tänään, kun päivällä suvin kanssa istuttiin teellä ja kirpparoitiin. kesävaatteita tuli mukaan. kato kun mun parhain tamineisto on joko likasia, tai tanella niin sitä hankkii uusia. käkäkä. ei nyt kai. ihan kesää varten hommasin muutaman tunikan/kesämekon. kesästä tulikin mieleen pääsiäinen.
mennään parkanoon 'maalle' niinku tane sanoo sen porukoiden mökille. oon tosi innoissani siitä. kuulostaa tosi lepposalta. varoitettiin kyllä että joutuu tekee röitä.. esim perunia kuorimaan. vähän jänskättää miten se onnistuu : <
***

politiikasta tulee, joka tuutista enkä tiedä siitä tarpeeksi jotta voisin arvioida sitä rankentavasti. tässä kohtaa kuitenkin kerron että minun on kovasti ikävä yt:en porukkaa ja että he on huippuväkeä. olen lupautunut pitää musavisan 10.5. samana päivän kun otan sen tattoon. oih kun siitä tulee sitten hieno.

on kyllä niin pirteä olo, että en halua murehtia menneitä, vaan nyt suihkuun mennä ja huomista odotella. maailma on kaunis silmän kiinni ja auki - pitää nauttia siitä.


Ja niin

on nuori sydämein

vaikka huorin tein

nyt uskon ihmeisiin

ja lähden tanssimaan

vain aurinko ja kuu

on turhaa kaikki muu

en pelkää kuolemaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti