28. marraskuuta 2011

far or near, tomorrow's here

mistähän on kyse?
- koen syyllisyyttä jos lintsaan koulusta (nykypäivänä)
- olen oikeasti kiinnostunut katsomaan näytelmiä, jos kurssiin kuuluu teatteri käynti
- poden syyllisyyttä siitä että pidän tärkeänä läksyjen tekoa
- luen oikeasti romaanin, jos kurssille on sellainen opintosuunnitelmaan laitettu

ehkä mie alan nelivuotisena käydä vanhaksi. ehkä kyseessä on viimeiset lukion jaksot, joista haluaa saada muistoja matkaan tykin koulun penkiltä.

vai onko vastaus se, että pidän lukemisesta ja olen tunnollinen?

en mä halua mitenkää huonontaa ihmisiä, jotka ei lue. mie haluan oikeastaan kunnioittaa opettajien opintosuunnitelmaa, minkä ne on laatinu. tykki on lukio jossa on oikeesti päteviä opettajia, joka saattaa olla harvinaista herkkua pienemmällä paikkakunnalla.

viimein pääsin aloittamaan tänään jo kuukausia odottaneen dexterin tokan tuottiksen. olin kattonu ekan levyn joskus, mutta vasta nyt alkoi muistuu mieleen. vähän kyl nyt säälittää rita, mitä sille ja sen kersoille käy.. toisaalta herran jestas kun toi lila on sairaan kaunis.. ja taiteilija. nams.

toivottavasti vois täl viikol jatkaa tätä dexter -putkea. oon ihan ilmi liekeis. tekis mieli valvoo koko yön ja kattoo. oon tehny läksytki (ha-hah). ehkei.

käytiin iltapäiväl uudes japanilaises ravintolassa, watami sushissa, tanen kanssa. ihana pieni hyvä hetki murusen kanssa. täl viikol on tosi kiireistä, että todennäköisesti nähdää sen kaa seuraavan kerran huomen, mut siis sen jälkee vasta perjantaina. lähdetään helsingforssiin yo-juhliin. niitä odotellen. ihan kiva vähä reissahtaa. :)

tää viikko alko oikeastaan aika hyvin. oon nyt tosi ilonen, että pelkästään katsomalla pystyy rentoutuu (tarkotan siis tota dexterii). tiedä vaikka mulle käy samoin ku yhelle kolumnistille, sanni kangasniemelle, joka heitti kirjahyllynsä (ja samalla siis kaikki kirjansa) pois, kun lukijakehitys meni vähän vastakkaiseen suuntaan. tuskin niin käy..
intopinkeenä ku painun pehkuihin avaan taas pekka töpöhännän seikkailut. ihanan lyhyitä tarinoita, niin ei tuu makiaa mahan täydeltä.

kauniita unia, ei pahoja unia!

maanantai taas saapuu aivan liian aikaisin kai
on liian helppoo olla onnellinen
minä tiedän kyllä sen miltä tuntuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti