25. toukokuuta 2012

oh, no, not morlocks, not flesh eating morlocks! helllllllllllllllllp

voihan reikäreinainen kartonki! oikeesti toteutin tosiaan lähes kaikki eiliset asiat jotka olivat vasta ajatustasolla paperilla. soittelin myös yo-juhlista tädille ja nekin menee ihan nappiin. (sanoin eka puhelimessa puihin mutta sehän meinaa ihan mettään...)

mulla on ihanin yopuku, kengät ja tukka. kuvia en laita tänne, koska ei ole plus yllätysmomenttumia pitää olla.
toisaalta tuskin kukaan mua sieltä yhdestä sadasta ylioppilaasta tunnistaa itse siellä juhlassa. toivottavasti nyt edes joku. (psst. mulla on se mekko missä on taskut)

katottiin eilen big bang theoryn eka tuotantokausi (joka vei tosiaan maalausaikani hehhehhee) tanen kanssa ja voi luoja rakastan tommoista huumoria. tietenkin on se pieni pelko, että toistaako tarina vähän itseään mutta asetelma ob niin hauska ja herkullinen, että ei voi muuta kun nauraa.

hei sarja voi olla huono, jos tarinan pilotti jakso alkaa spermapankista.

kuitenkin helvetin hyvä sarja. petollista että yks jakso kestää sen 20 min koska kohta kattoo sen kolmannen, neljänen.. viidennen jakson.. mutta hyvää kannattaakin katsoa vai mitä?

sarjan englanti on tosi vaikeaa, ja joskus menee ihan totaallisesti ohi, kun ne puhuu niitten fysiikka teorioilla ja kielikuvilla. tanekin sano, että välillä silläkin menee ohi, mutta kuitenkin aika selkeä on. onneksi siinä on naurunauha niin tietää milloin pitää hekotta..
no ei vais.. :)
***

day 13 – your favourite story in a video game

tiedän, että en oo koskaan pelannu ko peliä itse, mutta tarina, sarjakuvaan pohjatuminen, oli mulle semmonen juttu miksi tykkään tästä. puhun siis batman - arkhan asylumista. tottakai pelistä tehty toinen osa arkham city on hyvä -- oon jopa pelannu sitä, mutta ei niin hyvä kun tuo, koska jokeri ja harlekiini. cityssa, on toki kaikki pahikset, mutta en mä tiedä, tykkään tästä asetelmasta että jokerilla on pakkomielle batmaniin ja harlekiinilla jokeriin. batman taas pohtii kuka vaihteeks tappo sen perheen, ja miettii oliks se jokeri. enigeis, tää ei niinkää liity tarinaan mutta aiheuttaa mielenkiintoisen alku asetelman.
tykkään batmanista, siis sarjana mutta itte supersankari on kakka. yhyy-on-miljonääri, vaan sullekin.

mua oikeesti kaduttaa että aloitin tän challengen, en mä oikeesti tiiä mitään peleistä.
no niin safka valmista. bbt:n toinen kausi lähtee NY ->

1 kommentti:

  1. Big Bang Theory on jotain niin parhautta !!! <3

    soft kitty, warm kitty, little ball of furr, happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr <3

    nimimerkillä "En katsonut kahta kautta putkeen"
    aka JANNE

    VastaaPoista