6. toukokuuta 2012

vahvempana takaisin

huhhuijaa. villi viikonloppu. menny rahaa liikaa. juotavaa liikaa. tai oo ihan miun juttu. no oli kivaa. tänään karaokea marikan, janin ja erkin kanssa. just tulin kotiin. pahoittelen sitten kirjoitusvirheistä. niitä oon sitten enemmän, koska kirjoitan kannettavalla. tane pakertaa kouluhommia. vähän siksikin en oo ollu tässä kotona datailemassa, toiseksi tämä juhliminen. tytti oli meillä viikonlopun, niin sekin varmaa selittää tätä. ennen kun selitän peli tsällengestä, (josta oon nyt sen viis päivää myöhäs heheee) haluun höpöttää semmosta mitäkuuluu -staffia. tämä viitatkoon otsikkoon.

tottakai, mä oon edelleen liikaa-anteeksi-pyytävä, tukeva, epävarma ja huono itsetuntoinen ihminen, mutta se harppaus esimerkiksi, vuosi sitten olleesta ruutista tähän päivään on ihan toinen. mie uskallan tehä asioita ja seisoo niiden takana, laukoo mielipiteitä ja pönkittää vähemmän huono itsetuntoa esim. pätemisellä ja itsekeskeisyydellä. miun ei tartte avautua sen sadatta kertaa, vaikka jostain miun perheasioista, koska ei tartte. toki ne viakuttaa siihen millanen mie oon, mutta ie kokonaisvaltaisesti, ettenkö mie vois elää miun jokapäiväistä elämää. mä haluisin mielelläni kehittyä parhaani mukaan ihmisenä, mutta nyt mie tavoittelen sitä, samalla tiedostaen mitä voimavaroja miulla on ennestään. se on hienoa se.

voi ruoja kun väsyttää. liian monta myöhään yötä, huonoa unirytmiä ja alkoholia. mitenhän sitä viikosta selvitään koska menoa piisaa. mie en uskalla ees katsoa sähköpostiin.. pitää vaan kirjoittaa asiat ylös, ja sitä mukaan viivata. niinhän ne asiat pois päiväjärjestyksestä saa.
koska väsyttää, esitän lyhyesti seuraavan osion:

day 09 – your favourite boss battle in a video game

koopa on koopa. tai bowser miten kukin kokee hänet. ihan mikä vaan peli. vituttaa aina jos haviää ja voi sitä jänskätys energiaa, kädet hikoaa pitää blokata yms. allekirjoitan tässä nyt vähän kaikki super mariot. mie oon eniten pelanu vaan 64:en ja se on ihan huippu. mutta äh olkoon tää miun mielipide näinkin suppea.

pakko päästä nuukkuun!! huomenna pitää laulutuntia (mitähän vittua mie oon luvannu)
öitä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti