4. maaliskuuta 2010

..and i would have liked to have known you

huhhuh. viikon tauko esityksistä tässä välissä. ei se kyllä mikään loma ole. koulu alkaa taasens viikolla ja huomenna pitää olla vetreänä koska partyhard. nimittäin toiminimi maire ja leila ovat täällä taas! olin ostamassa silel tänään kaikkea erikoista. ja korttikin pitäisi väsätä. missä helvetin välissä simo kuvittelee että luen sen pessi & illuusian lastennäytelmä -kurssia varten? (junassa, urpo)

on se sillee friikkiä, että sä oot vikan kymmenen min ihan kuollut tokalla puoliskolla ja vaan mietit seuraavia vuorosanoja lavalla olevien suusta, ikäänkuin kuvitellen sen menevän nopeanpaa. mutta sitten viimeinen laulu alkaa raikaa. sä vedet sen ihan epävirees mutta katot yleisöö. ihmeellinen full of energy tulee taas. viimeistään siinä kohas kun bändi alkaa soittaa. aletaan kumartaa. mä en saa kasvoiltani irti sitä hymyä. enkä haluakkaan. se ei oo irvistys, vaan aito väsynyt hymy, jonka mä annan teille jotka taputatte siellä. kiitos.

tekstailtiin tänää juhan kaa. se tulee kattoo ens lauantaina. ai että se on suloinen:
"Minkä niminen se olikaa ni etin netist? :D Sry kyselen koko ajan mut mietin et ostan junaliput sit aikasemmin et saan ikkunapaikan. Niinki merkittävä syy ;D"

se jätkä on kyllä ihan mun kaksoisolento. aina niin hypenä ja spontaanina. älä kadota persoonaas ikinä, hassu. <3
***

lyhyesti voisi tokaista, että tästä se oikea elämä nyt viikon eteenpäin vasta alkaa (koska kelan tuet tulivat ja heidi palasi kotiin. voi tätä elämän riemu voittoa!).

ai niin kannattaa huomenna kattoo sitten alleycatseja tre-talolle huomenna klo 19.15. ees sillä tekosyyllä että mä en oo siellä. muahahahah!
nimittäin mä oon kahden päivän istumassa ilitaa ja laulamassa karaookkee. uuh jea. ainii! sit tän päivän asia, # 56 nauru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti