5. toukokuuta 2010

knocking doors. but there's no one at home

päässä soi jeff buckley musiikki-ilmaisun jälkeen. allu soitti siinä vieressä kitaraa ja puhuttiin tulevaisuudesta.
"sä voit tehdä ihan mitä sä haluat, jopa sillä työttömyyspäivärahalla", se kerto jonkun filosofin sanoneen. siltä oltiin kysytty että tienaako se leipänsä tolla duunilla.
ehkä mun kannattais alkaa taas piirtää. se vois olla ihan kivaa. ehkä taidot olis hiukan ruosteessa, mutta kyse ei olis siitä. kyse olis vaan tavasta rentoutua ja löytää se aikoinaan ollu viehätys. tarkoitus ei olis miellyttää muita, vaan itseä.

mitä mä sit haluan? mistä mä oikein tykkään ja mistä mulla on oikeus pitää?
...siksihän mä sitä listailua aloin pitää. joka jäi kesken.
taas asia jätetty kesken.
***
(jo seuraavaa päivää)
hellyeah!
provinssissa.
vinnie paul sielä niin. ihmeiden aika ei ole ohi. ajattelin että se on vaan yhden levyn ihme mutta ei, ja että joku harri ees tiedä koko bändiä..
nyt jos se joskus repis downinkin rytmikselle niin kusisin hunajaa.
bändin muut jäsenet ei ole tuttuja mutta toivottavasti niitten aiemmat yhtyeet avartaa. ainakin damageplan voisi mennä kuunteluun.
***

pallomyynnin jälkeen rahaa löytyy jonkin verran. lasitkin on tilattu. tällä viikolla tulee kokeilukappaleet postissa. mitäs muuta keksis?
tekisi niin mieli gunnareita. ne olis lve helsingissä 5.6 :tta.
mutta 90€..
ei hitto miksei vaan pääsis duuniin..
vois kyllä toisaalta hankkia jonkun hygienia- tai anniskelupassin.
on vähän hakoteillä olo. ei ole menossa minnekään, mutta tekisi mieli olla. touhuta. kiinnitettynä jossain. ainut jossa olen on se pessi ja illusia.
tällä hetkellä se vituttaa. ei mitenkään ankarasti, mutta hiukan. roolini on pieni ja paska. olen joku saatanan hikinenlarppaaja korento ja spurgu lumikko.
ei siinä taas mitään, mutta oma keskeneräisyys pännii. se ettei ole tarpeeksi hyvä. teitää vikansa. yli-teatraalisuuden ja huononkehonhallinnan.
***

mikään ei oikein kiinnosta juuri nyt. ehkä joku materia saattaisi piristää mutta ei ole tarpeen. vähän ontto ja ikävystyny olo.

i want action tonight, satisfaction!

1 kommentti: