9. toukokuuta 2010

such a shame that you are dead

kaikki on niin raskasta,
luonto tuoksuu paskasta.


terkkuja vaan all age -s- sunday -tapahtumasta. nyt olis dog's homeen ilmaislippuja yhteensä kymmennkunta, että lähtekääs mun kaa yhdelle viimeistään 31. toukokuuta. mie tarjoon :)

ankea olo. ottaa päähän. hermottaa. ärsyttää. huomenna kouluun.
ei oikeastaan se koulu vaan nyt taas mättää oma itsensä. oma käyttäytyminen, ja elämän paikallaan jumittaminen. ulkoisen olemuksen probleemat (suoraan sanottuna yhyy,oon ruma ja läski), tulevaisuus ja kyllästyminen elämään...
tai ei oikeastaan mutta tavallaan joo.
ehkä piirun verran pessimismiä ilmassa, mutta en mä ees halua nähdä maailmaa kivempaan.
tai siis, haluaisin, mutta teidän että typerät ajatukset päässä sanovat aina suuntaa antavasti mitä siitä tästä ja tostakin seuraa.
ehkä sitä vain pelkää pettymyksiä.
oikeastihan elämä on aika jännä. hengityksestä ja pienistä ruumiinosista lähtien. hyvinkin jännä sen monimuotoisuus.
mutta kun piru lauta, asenne on tämmöinen, eikä se lähde pois. harmittaa.
harmittaa vaan ihan saamaristi, että ei voi millekkää mittää.
jottei tämä mee vaan jahkailuksi voisin listata mitä mulla on ja mitä ei. jos ne avaisivat jotain ja nostaisivat samalla jopa mielialaa:

mitä minulla on:

- paljon kavereita
- paljon hyviä ystäviä
- kannettava
- sivoinen määrä vinyylejä
- perspektiiviä elämästä
- kokemusta jos jonkin sortin asioista
- empatiakykyä
- luovuutta
- huumorintajua
- persoonallinen nauru
- suht hyviä arvosanoja koulusta
- ihanteita
- taiteelista silmää
- oma kämppä
- kahvinkeitin <3
- paksut hiukset
- tatuointeja
- kykyä toimimaan vähällä budjetilla
- periaatteita (ei ajokorttia)
- hyvät hampaat
- rutkasti vapaa-aikaa
- kiva isoveli
- vilkkautta

(näitä nyt tuli kamalan vähän mutta eipä mene ylimääräisten asioiden lisäilyksi. toisaalta tää kuulostaa ihan deittiviestiltä käkäkä)

minulla ei ole:
- siistiä kämppää
- kykyä kirjoittaa kunnolla
- itsetuntoa
- kykyä lukea nopeasti
- taitoa olla jouten
- päätöksenteko kykyä
- kivoja vaatteita (yleensäkään omaa tyyliä)
- päämäärää tulevaisuudessa
- kiinnostusta paljon mihinkään nyt
- unirytmiä
- vanhempia joita kohtaan kokisin jotain universaalia rakkautta
- normaalia suhdetta ihmisiin (pelkään uusia ja vanhat ahdistaa)
- iloista mieltä
- pirteyttä
- alipainoa
- puhdasta ihoa
***
tätä nyt katsellessa olempas mä aika veikeä tyyppi. siis herranjumala kuinka moniulotteinen jeejee =)

1 kommentti:

  1. Tiekkös, mä NIIIN haluaisin tulla dogsiin sun kanssa (vaikka ilman niiä juomalippuja), mutta kuten tiedät... ;)


    - Iida

    VastaaPoista