14. elokuuta 2010

funny how i seem to care, usually i'm running scared

ihan mieletön fiilis! koulu on alkanu ja mikään ei oo muuttunu mutta silti on! toivottavasti tää olo ei katoa kun pimeä tulee, tai jotain muuta traagista.
ei mulla oo oikeastaan sanottavaa. en mä alua alkaa kuvailla milta hyvä fiilis tuntuu, tai alkaa luettelemaan mistä se koostuu. kyllähän te sen tiedätte. tää ei oo vaan mikään hetkinen olotila, vaan kokonaisvaltainen, ainakin toivottavasti. väsyttää ihan kamalasti ja unet menee entistä sekavimmiksi (nyt mä olin ostamassa hervotonta leopardikuvioista porvari laukkua satiininen vaaleanpunainen yöpukupäällä), mutta silti hymyileminen ei ole vaikeaa. se ei satu, ja sitä voi tehdä itsekseenkin. kannattaa kokeilla. vähän sama, kuin hengittämistä.

ei mulla oikeastaan ole asiaa. olkaa kiltisti tää oli tässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti