30. elokuuta 2010

reverend is this some conspiracy?


mua on henkisesti käytetty hyväksi. mä oon saanu yliannostuksen elämästä, enkä mä saa noustua kerran poikettua polulta. mun joka paikkaan sattuu ja sydän on kipeä. tällä kertaa mä en tiedä mikä siihen auttaa. tällä kertaa mulla ei oo mitään pakokeinoa tai ässää hihassa.

mua on pettetty ihan saatanan pahasti, mä oon kokenu nöyryytyksen huipun.
mäå en pysty tän takia ees kävelee, ja musta on vastenmielistä kattoo ihmisiin. ei ne tiedä mitä on tapahtunu. ei ne tiedä miltä tuntuu. toisaalta musta tuntuu, että mä oon vaan pelkkä saatanan kova huijari. ei tää oikeasti ole niin vakavaa ku mä spekuloin.

on se. mua kyrsii ihan saatanasti. syy miksi mä haluan muuttaa on se, että mä pääsen sairaasta uskovaisuudesta eroon. sitten mä idiottina menen viikonlopuksi kaverin luokse käymään, joissa pidetään seuroja ja harjoitetaan vapaata suuntia; se oli täydellinen shokki.
***

mua vaan väsyttää ja sattuu koko ajan. kipu on säteellä ihon ja lihan välissä kehos, joka tuntuu ja tavallaan ei. väsyttää ihan sairaasti. mä en kerta kaikkisesti vaan jaksa. mun pakka on ihan hajalla. sydän revitty ku irti, mun mielessä muodostettu moraali on spraytty mustalla, ristiks.

koko elämä on pelkkää kusetusta ja jonku normaaliuden tavoittelua, eli oikeesti mitää. mun ympärillä solisee katkeruuden puro, joka on mun syntymän ensimmäisistä päivistä aiheuttanu eroosiota.

mä oon saatanan naiivi ja tavoittelen mahdottomia. mun unelmat mielenhäiriötä, jotka tavoittelee onnee, jota ei vaan ole. missää ei oo mitää järkeä.
***

teeskentelyä, sitä tää kaikki vaan on. media on sitä, perheet on sitä, julkisuus on sitä. rosoisuus ja elämän karuus on old-fashion. realismi meni jo, mutta sitä ei voi välttää!

mä halusini repii hiuksii, huutaa kiljua ja juosta lasin läpi. mä haluan näyttää mun ruman ruumiin ihmisisille ja herättää inhon tunteita. mä haluaisin antaa niille ripauksen totuutta.
***

mitä mä oikeesti ees selitän?
järjellä ajatellen mulla on vaan paha olo, hallitsematon sellanen. mä en pääse tän tunteen yli enkä ympäri ja annan se viakuttaa muhun kokonaisvaltaisesti etten pysty muuttaa.

..you left me incomplete
all alone the memories
now unfold
..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti