2. maaliskuuta 2011

and the sex and the drugs and the complications

ohoh, hetken mä luulin että meni paremmin. nyt oikeasti ihan kunnolla nyrjähti. ei pelkästään parista ahdistuksen puuskasta ei, nyt ei ole mitään sellaista. mä arvostan todella psykiatristahoitoa, mutta järkyttää (ihan niinku viimekin vuona se lähete silloin ekaa kertaa päiväsairaalaan); oonko mä oikeasti niin kipeä?

mulla alkaa huomenna psykologiset testit
mun lääkitykstä lisätään
ja mun hoito jatkuu vielä kuukauden.

ei ne sillee oo vielä joku niemeen meno, mutta oon vähän puulla päähän lyöty nyt kun mieti. mähän on herranjestas aika pohjalla ja huonossa kunnossa.
mä en ihan oikeasti jaksa jatkuvasti.
***

opin pelamaan eilen mahjongia! sieltä tuntien pelailun jälkee syömää ja sitten illastamaan. sanotaanko, että ilta oli ihan hirmu hauska, ja että olin viideltä aamulla kotona. ei mitään valittamista, ei mitään ikävääkään. päin vastoin. tunsin juuri ja juuri ihmiset, mutta eiköhän me jossain merkeissä nähdä.

eli oon ollu tänään hymypersees, viiden tunnin yöunilla ja hermona. kivat ääripäät. oikein värikästä.

baby, did you forget to take your meds?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti