23. huhtikuuta 2012

it hurt itself in it's confusion

iltapäivää kaikki naurunappulat ja kusimutterit. ei töitä vieläkään mistään. vmp:llä kävin tiistaina haastattelussa, ja sillon päätin että anti olla. no oon mä vähän yrittänyt noita hakemuksia pistää, et saa nähä kui äijän käy. ensvuonna oikeesti dokumentoin _kaikki_ hakemukset mitä pistän, lasken kaikki monta pistän, monta tulee takasin vastaukseksi ja oikeesti teen siitä jonkun lehtijuttu paskan. jos en siitä saa fyrkkaa en sitten mistään. no se on sitten ens vuonna. nyt riudun omassa tylsyydessäni.

tosi jäätävää, kun oon haaveillu lorvimisesta, ja nyt tuntuu et liika on liikaa.. jos kesällä tää jatkuu tane viel menettää hermonsa muhun. pirttihirmun piirteitä on ollu jo ilmassa. tiskasin meidän _kaikki_ tiskit johon meni yli kolme tuntia. sitten siivosin keittiön ja sit vaadin että opetellaan tekee makaroonilaatikkoa. valtaan kokoajan tän pääkoneen jossa tane haluis tehdä töitä ja vingun koko ajan tenpain asioista, jotka ei mielestäni oo hyvin organisoitu. sit luettelen tasa mun kaikki hyvät teot ja oon niin marttyyria niin marttyyria.

oon mä kyl aika paha ihminen -___-'.

***

heidi soitti tossa kaks sekuntii sitten ja pyys mennä lekottelee aurinkoon ja väähn picnicöimään.
angstiloppu tähän. uudet tuulet puhaltaa. vaikken mä töitä saa niin en mä mitään menetä. ainakaan ystäviä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti