25. huhtikuuta 2012

my favourite game..

day 02 – your favourite video game

tää haastehan puhuu videopeleistä, mutta taneli sanoi, että nykyään kaikki pelit tietokonepelit menee kanssa tähän kategoriaan. oletaan niin ja vastaan kymykseen vilpittömästi:
heros of might and magic III

onhan tässä vuosien aikana tullut eteen monia pelejä ja ollaan ihastuttu ja vihastuttu.
silti aina mä palaan kelpo heroesiin.

aloitin tän pelaamisen joskus silloin ysärin puolesvälis, alle kouluikäseen veljen kanssa.. ja siitä eteenpäin se on jatkunut.. jatkunut.. on tullut lisäreitä.. ja pelaaminen on vaan jatkunu.
tässä sitä sitte ollaan. on se vaan paras peli.

ennen kun tapasin tanelin oon vähän karttanu kaikkee fantasiaa.. heroesin hahmot ja creaturet on ne jotka mulle on vaan kelvannu.
heroesin takia mun lempi fantasiahahmo on yksisarvinen, koska tässä se on vaan niin cool. se pystyy blindaamaan tyypin ja se on ihan sairaan tehokas yksikkö.
tän pelin ansiosta mun ikuinen talviviha heltyy koska pelissä on paras linna tower. ja towerissa on naga queen.. hienon hieno yksikkö. siitä ei löydy oikein hyviin kuvia, mutta lyhyesti se on sellanen kuuskätinen jäänvalkea puoliks käärme ja puoliks nainen. musta tukka ja sen kaamenahka on semmmonen pinkinpunanen ja musta. joku oli tehnyt fanartia. tosta näkee ainakin aika hyvin.
tässä pelissä on myös kaikki muut huippu tyypit kuten minotauros, musta lohikäärme ja griffineitä.

on tää vaan niin paras. ja campanjassa (jota en paljon pelaa koska oon nössö) on ihan huippu juoni.

ei vittu. jonnet ei muista ja niitten mielestä tässä on paska grafiikka. eikä oo. tää on vaan paras.

nyt ei tuu yhtä rakentavaa tekstiä kun eilen. ihan sama.

västäräkki jäätyy
kiinni puuhun
lupaan vielä
lennätän sut kuuhun, erika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti