24. huhtikuuta 2012

it's the 30 day video game challenge!

laitan tän tänne. en haluu täyttää facea mun herpderp -päivityksillä. tän sen sijaan täytän!! ^^
let the game begin!

day 01 – the very first game you ever played

tää oli vaikea. ekana tuli mieleen elävätkirjat -sarjan peli (ja varmaan mun eka ihan oma peli) aapelin abc - hurjistunut pölynimuri. siinä oli sellanen imuri joka sai sähköallergian, jonka takia sen oli katkaistava virtajohtonsa. sit se lukia omia käyttöohjeitaan ja suuttu typerille kirjaimille, koska niissä sanottiin ettei pölynimuri toimi ilman virtaa. sitten se imi ne käyttöohjeet sisäänsä josta sille tuli hyvä fiilis. sit se imi kaikki sen maan kirjaimet, jota piti sitten alkaa setvittää, ja korjata tilanne.

ei se ollu mitenkää erityisen hyvä, enkä mä osanu sitä. markus - velejeni sen läpi sit pääsi. :D
mut se oli mun peli.

oon tottunu enemmän kattomaan ku muut pelaa, ku pelaisin itte. aina, tunnista toiseen, mä vaan tuijotin kaikki maailman medal of honor frontlinet, super mariot... kaikki ku markus pelas ne läpi. salaa ku se oli koulus kokeilin, mut en mä mitään osanu. kai siinä kehitti jotain ongelmaratkaisukykyjäkin pikkuruutin pieneen päähän. olinhan mää paljon nuorempi ku markus ku me hakattiin pelejä, mut kuitenkin yhessä mietittiin kaikki "mistähän saa ton supermarion lentolakin?!"

kai mää nyt muutkin mainitsen joita hatarista muistan pelanneen enkä vaan kattoneeni.
ja sehän on segan columns! ikuinen rakkauteni. mie en niinkään tetriksestä välitä, tää on paljon parempi!! sen sijaan että tulis tietyn muotoisia paloja, (jolloin tetriksessä odotetaan sitä viiden pitkää siihen yhteen kulmaan, tyyliin puolet pelistä) tässä jokanen on kolmen pituinen ja ne kolmetimanttia mitä siinä on pitää vaihdella ja täytyy saada tuhottua kolme tai enemmän saman väristä. tossa linkki, koska oon niin epäselvä. voi luoja, heti kun kuulen ton musiikin alkaa sormet syyhytä!!

varmaan tuun mainitsee näissä postauksissa tän vielä, mutta tän mä ainakin muistan pelanneeni pikkasena. ilman mitään neuvoja. nimittäin bomberman 64. siinä on vieläkin mun mielestä vaihteeks yhet parhaat musiikit. ja se on yks parhaista moninpeli moodeista mitä tiedän. pelissä lyhyesti vauvan näköiset "bombermanit" yrittää pommeilla liiskata sut. yksi roundi kestää sen pari minuuttia. eka minuutti on ihan perus, mutta tokalla tulee sudden death, jolloin sen landin vesi alkaa nousta tai pommeja tulla taivaalta tai seinät liikkuu ja kutistaa sitä areenaa. samalla edelleen ammutaan pommeja.
hieno peli aijaijai!

pelasin kesällä ton yksinpeliä ja voi sitä tuskaa. kaikki ne bossit.. siellä oli kunnon mamelukkikala, jäähämis ja semmonen himolintu... en päässy semmosta laavaroboa läpi, enkä jaksa yrittää koska oon niin ragequittaaja että huhhuh..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti