29. huhtikuuta 2012

it's not a matter of you versus of me

day 06 – your favourite level from a video game
mien oikeasti keksiny tähän mittään, ja alkoi pikemminkin himottaa puhua omii asioita kirjoittaa jostain peleistä.
äh saankohan tosiaan tähän oikeasti kasaan tarpeeksi noita pelejä ku oon ihan kökkö.

no otetaan tämä nyt aluksi. elikkä super mario 64:stahan se. ah tykkään kamalasti tosta kentästä (voi ton videon siis tsekkaa siis alustakin) mut erityisesti tommoiset liukumäet pelissä on mun lemppareita. vähän kaikissa pelissä. alice - madness returnsissakin on!! tommosissa laskemis -osuuksissa ei voi mennä taaksepäin, pitää varoo reunoja ja ei voi tietää yhtään mitä tulee. mä muistan kun löydettiin sillon kymmene vuotta sitten toi marion liukumäki (se siis on yhden kentän seinässä), niin naurettiin vaan ihan vääränä ku käännyttiin heti ihan väärään suuntaa mikä johti kuolemaan. se oli vaan vähän eeppistä.
mie en muuten marioo paljon enää jaksa. ainakaan tota peliä. osaan vaan sen liian hyvin, en ehkä yhtä hyvin ku ennen mutta enivei.

keksimpäs jonkun toisen mistä "levelistä" tykkään! en tiedä liittykö tää sillä tavalla tasoon, mutta pakko mainita! in the groove -pelin my favourite game . en mie sitä peliä niinkään osaa, lol pelaan edelleen easyllä, mutta on se vaan huippu koukuttava. ja mun lemppari. niin sitähän kysyttiin, eli ihan sama mitä työ ajattelette!

oliskohan mitään muita leveleitä? minen keksi nyt mittään.. ehkä lisään jos jotain tulee.
täytyy mennä nauttiin nyt auringosta ja siitä että vappu tulee !!!
ja vappuna sitten palloja myymään, mutta siitä saa fyrkkaa :)

3 kommenttia:

  1. eikä nyt mun on pakko pelaa Stepmaniaa ja juurikin tuota My favorite gamea, oikeesti en oo varmaan kuukausiin pelannut! 8)
    P.S. oli kivaaaaaaaaaaaaaa

    VastaaPoista
  2. Niiiiin oliii, onneksi kaks viikkoo ja kettua sinistää!!!
    vitsit jos jalat ei olis niin kipeet niin huvittais itteeki t: seisoin kakstoista tuntia koska vappuilmapallojen myyntiä.
    Tuut ensviikolla taas tampesteriin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho ai meet sinne, mä en jaksa sentään niin äkkiä :D
      ja mut sait rahaa, mieti sitä, mieti sitä, mulla oli ihan hypertylsää tosin sain nyt kuntobuumin kuten fbssa mainitsinkin XD
      Ja ja ja kyllä mä voisin mikäli vaan on jotain tai no ei välttis tartte olla mitään, kunhan on ihmisiä paikalla ^^ sen taidenäyttelyn vois käydä tsekkaa ainaki

      Poista