16. tammikuuta 2010

you can have it if you want it

tänään se sitten esitettiin. isänsä lapsi. paikalla oli niin paljoin ihania ihmisiä että itkettää. kiitos tekstiviesteistänne. ja kiitos että se herätti teissä tunteita. kiitos myös ohjaajalle, laitteiston ainolle, näytelijöille. vanhojen tansseissa olleille jotka kannustivat. kiitos vaan ihan saatanasti, että tte tahdoitte tulla katsomaan sitä, tai te jotka kysyitte miten se meni ja näin.

olen niin onnellinen että voisin sabotoida ton parin tunnin päästä alkavan djbb:en keikan!!! mutta en tee sitä koska sekoan kun ne soittaaa uudelta levyltä ja voisi ostaa muutaman fanituotteen ja omomomomomom. sitten kyllä pitäisi hakea rahaa, mutta nyt olo on niin fangirl täällä rytmiksen staffilla että olalaa!!

kiitos myös kanssa esiintyneille. voin kertoa, että voin samaistua jännitykseenne sataprosenttisesti ja tukea teitä. te ette olleet missään määriin minua parempia. päin vastoin palvon teitä!!!

ja virtaheponi, nina sinä pieni lutuinen hassu ystäväni, joka kirjoitit käsikirjoituksen ja teit tästä mahdollisen, kiitos.
"mä oon ihana virtahepo. kuka tahansa haluis mut"

ja sitten kiitos myös paulille eilis illasta. pyysi katsomaan imperiumin vastaiskua. heti parani ilta eikä enää jännittänyt voi ihana<3.

ja allu.. sinä senkin senkin.. mutta puolustus puheesi jossa sanoit minua hyväksi näyttelijäksi kumosi kaiken. kiitos. tiistaina sitten.

äääääääääääääääääääääääääääääääääh voisin kusta nalle puhille luomu hunajat<3
hello!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti